Tokyo, love, hallo

Jag är framme. Äntligen. Det tog sin lilla tid. Vi var försenade från Arlanda till Frankfurt, jag blev stressad och fick handsvett. 30 minuter tills nästa flyg skulle gå.

Men när jag klev ur transferbussen stod en söt liten tysk med en lapp "Miss Svensson. Japan Airlines". Puh! (jag har alltid velat att någon ska stå med en skylt med mitt namn på)
Han tog mig genom kulvertar och andra genvägar. Jag hann.
Träffade en trevlig engelsk tjej på nästa plan. Hon gav mig en ordbok, tyckte att jag behövde den mer än hon.
Tokyo. Regn, kallt, blåst. Trött.
Hittade inte mitt hostel men fick hjälp av en japanska, hon hade en high tech-telefon som fick visa vägen.
Efter seven-eleven-sushi ska jag nu sova. Bild får ni i morgon.

Kakan –   – (25 mars 2010 kl. 21:32)  

Skönt att höra att allt är bra vännen min! Har tänkt på dig idag. Hoppas allt går bra nu och att vädret blir lite bättre också. Ta hand om dig. Puss

Skicka en kommentar

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP