Påsk i Tokyo



I dag var jag på den Svenska Ambassaden, de ordnade möte för studenter som vill plugga i Sverige. Där fanns Pippi Långstrump, Karlsson på taket, Lucia, påskmat, dalahästar och bullens korv. Introduktionen av den svenska studenten var alkoholist som får barn i tidig ålder. Typ.


Förutom det har jag ätit konstig mat, suttit på uppvärmda toalettringar och kollat på baseball. I morgon börjar jag på mitt projekt, äntligen.
Och i morgon kommer värmen, äntligen.

Jenny Thilander –   – (30 mars 2010 kl. 22:34)  

O vad kul med några bilder från Tokyo! Vad ska du göra för projekt? Hoppas att det blir kanon, det tror jag! :)

Isabel Svensson  – (3 april 2010 kl. 16:18)  

Jag ska göra om ungdomskulturen i Tokyo, jag hänger med lite high school girls nu :) Det går sakta, men framåt. Hoppas allt är bra med dig Jenny.

Skicka en kommentar

  © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP